Max Verstappen en George Russell zullen nooit goede vrienden worden. Hoewel de twee rijders inmiddels niet meer zo vurig met elkaar in strijd zijn als een aantal jaar geleden, is het duidelijk dat er maar iets kleins hoeft te gebeuren om de gemoederen hoog op te laten lopen.
Verstappen en Russell hebben door de jaren heen de nodige akkefietjes gehad. Zo hadden de twee ruzie met elkaar aan het einde van 2024, wat zo hoog opliep dat de twee niet eens naast elkaar wilden zitten tijdens het eindejaarsdiner.
Ook vorig jaar was het weer raak. Verstappen ramde Russell tijdens de Grand Prix van Barcelona, waardoor de Nederlander meerdere strafpunten op zijn licentie krijg en een tijdstraf die hem buiten de punten bracht.
En nu ging het weer mis. De twee coureurs leken met elkaar te racen tijdens de tweede vrije training, waarop Russell een opvallende actie uithaalde door Verstappen naar buiten te duwen. De Nederlander trakteerde zijn concurrent daarom op een middelvinger.
Bekijk het moment hieronder:
Lees het artikel op de mobiele website