F1 Nieuws

Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking verder uit

Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking verder uit
Red Bull Content Pool
F1 Nieuws

Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking verder uit

Viaplay en Max Verstappen breiden samenwerking verder uit
Red Bull Content Pool

Vanaf het begin van dit seizoen is Viaplay een exclusieve samenwerking aangegaan met Max Verstappen. De Nederlander was dit jaar al te zien in de programma's: 'Verstappen - Lion Unleashed' en 'Master of the Track'. Vanaf 2023 zal deze samenwerking verder uitgebreid worden, waarbij de Red Bull-coureur vaker te zien zal zijn in exclusieve programma's.

Dat maakte het Scandinavische bedrijf bekend op donderdag. Naast het feit dat Verstappen vaker te zien zal zijn op Viaplay, zal Viaplay ook vaker te zien zijn bij Verstappen. Het logo van de streamingdienst zal vanaf dit weekend namelijk al op de helm van de Nederlander geplaatst worden, waarna het Viaplay-logo in 2023 op de klep van zijn pet te zien zal zijn.

Reactie Verstappen en Viaplay

In een persbericht van Viaplay reageren zowel Max Verstappen als Peter Nørrelund (Viaplay Group Chief Sports Office) op het heugelijke nieuws. De wereldkampioen van 2021, die dit weekend zijn tweede titel al binnen kan slepen, is erg tevreden over de manier waarop de twee partijen samenwerken tot nu toe en kan niet wachten om dit uit te breiden.

"Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership. Met veel plezier kijk ik terug op de samenwerking tot nu toe. Ik weet zeker dat we de Formule 1-fans de aankomende periode kunnen trakteren op nog veel meer mooie programma’s. Zoals we allemaal weten is streaming de nieuwe manier van uitzenden en ik vind dat Viaplay uitstekend werk verricht om deze toekomst vorm te geven", aldus Verstappen.

Ook Nørrelund laat weten dat hij ontzettend trots is dat Viaplay samenwerkt met één van de grootste sterren in de Formule 1: "De samenwerking tussen Viaplay en Max Verstappen is een enorme hit. We schakelen nu over naar een hogere versnelling, zodat we de content rondom één van de grootste Formule 1-supersterren kunnen uitbreiden. Fans komen hierdoor nog dichter bij de man achter de helm- en ook het Viaplay-logo zal elk raceweekend zichtbaar zijn voor miljoenen kijkers over de hele wereld."

Net binnen

LAAD MEER ARTIKELEN

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties